La nostra porta

 Bon dia! Un dels primers projectes del curs és decorar la nostra porta i, tot i que sembla una tasca simple… no ho és! Ens dóna molt de joc. Aquests darrers dies hem treballat la competència matemàtica i lingüística a partir d’ella. 

Necessitar saber quin tamany té la porta, ens ha fet reflexionar i dur a terme una assamblea sobre què és mesurar? Què es pot mesurar? Tot es mesura igual? Tot això, ens ha fet adonar-nos que es poden mesurar diferents propietats: la longitud, el volum, la massa, la velocitat, la potència elèctrica i moltes altres. Això ens ha permès parlar de les diferents unitats de mesura (metres, litres, grams, etc.). 

Un cop fet això, vam intentar mesurar la nostra porta per equips amb els diferents recursos que tenim al nostre abast. Tots els equips van utilitzar els regles i metres per mesurar l’alçada però cap va pensar en l’amplada 😉. Mireu: 



Igualment, mentre uns feien això, la resta escrivia a la seva llibreta el llistat dels materials que necessitarem (cadascú els que els hi agradaria). Els qui van tindre temps també van anotar la quantitat dels materials, els preus hipotètics i finalment, van calcular el total. 

Tots es van rotar i ho van fer tot! 

Per altra banda, com a escola hem pactat decorar tots els passadissos del centre amb els dibuixos pop art de les cares d’alumnes i mestres. Per això, ahir vam concloure el dia donant color als nostres rostres (després d’haver llegit un conte de la història i evolución de l’art): 







Bon cap de setmana! 



Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

JA TENIM LA PORTA ACABADA!

COMENÇAM NOU CURS!